Завдання МО вчителів початкових класів:
- вивчення нормативно - інформаційної документації і методичних листів з питань освіти;
- ознайомлення з аналізом стану викладання навчального предмету за підсумками внутрішньошкільного контролю;
- робота з учнями по дотриманню норм і правил техніки безпеки в процесі навчання;
- взаємовідвідування уроків з певної тематики з подальшим самоаналізом і аналізом досягнутих результатів;
- організація відкритих уроків з певної теми з метою ознайомлення з методичними розробками складних тем предмету;
- вивчення передового педагогічного досвіду;
- розробка системи оцінювання навчальних досягнень учнів (тематична, семестрова, залікова і т.п.);
- звіти про професійну самоосвіту вчителів;
- організація і проведення предметних тижнів;
- організація і проведення конкурсів, оглядів; питання стану позакласної роботи з предмету;
- формування замовлень на зміцнення матеріальної бази і приведення дидактичних засобів навчання, зокрема наочних посібників з предмету у відповідність з сучасними вимогами до навчального кабінету, до оснащення уроку;
- здійснення інформаційного та методичного супроводу впровадження оновленого Державного стандарту початкової освіти;
- стимулювання професійного педагогічного пошуку;
- забезпечення мотиваційних умов до самовдосконалення та впровадження інноваційної діяльності;
- розширення форм методичної роботи та взаємодії;
- вивчення професійних надбань педагогів, узагальнення та впровадження їх досвіду.
Функції МО вчителів початкових класів:
- робота МО організовується на основі плану роботи школи, рекомендацій районного методичного кабінету, науково-методичного проекту, прийнятого до розробки педагогічним колективом, з урахуванням індивідуальних планів професійної самоосвіти вчителів;
- МО вчителів здійснює свою діяльність в різних формах, зокрема на засіданнях, де аналізується або приймається до уваги рішення задач, викладених в розділі МО , вчителі організовують цикл відкритих уроків із заданої і визначеної тематики;
- одним з функціональних обов!язків МО є розробка системи позакласної роботи з предмету, визначення її напрямку, ідеї.
Методичне об'єднання ставить такі основні завдання
на 2019- 2020 навчальний рік:
1. Підвищуючи науково-методичну підготовку, удосконалюючи педагогічну майстерність, враховуючи індивідуальні здібності та нахили учнів, тісніше пов’язувати вивчення рідної мови, математики та інших предметів з розвитком мовленнєвих і пізнавальних умінь та формування національної самобутності і духовності школярів, виховання учня - творця відповідно до потреб та запитів суспільства.
2. Роботу МО спрямувати на всебічний розвиток юної особистості, вдосконалювати методичну культуру кожного педагога, використання його потенційних творчих можливостей, інноваційної діяльності.
3. Систематично знайомитись і впроваджувати в практику сучасні освітні технології та інновації.
4. Працювати над розвитком в учнів самостійного критичного та креативного мислення, здійснювати індивідуальний підхід до юної особистості, інтерактивного здобування знань.
5. Сприяти виробленню в учнів правильного каліграфічного письма.
6. Поповнювати „банк ідей” педагогічної творчості вчителів.
7. Всебічно розвивати юну особистість.
8. Розкривати творчі здібності учнів початкових класів.
9. Проводити предметні тижні, шкільні олімпіади з математики, рідної мови.
Немає коментарів:
Дописати коментар